In:
I'm new here~
Assalammualaikum,
           sihat semua? harap2 sihat la ye......Semoga hidup korang/anda(mana2 la) diberkatiNya...
 
      Bersempena dengan tahun baru ini, aku (aku/saya?? mana2 la.. tak kisah..) mula belajar perkara baru. Sebenarnya dah lama ade blog ni tapi blog yang lama itu kosong. Berhabuk. Buat blog pun time tu semata-mata utk follow blog orang lain. Tapi, kali ini aku akan belajar guna, fahami dan explore segala fungsi blog ini.Rasa macam skema plak..(hmm..aku mmg skema pun..)

           Entry pertama mesti la nak berkenal-kenalan kan?.. urmmm.. Nama diberi Nor Ezzati tapi panggil saja zett. Nama tu kawan2 yg bagi.Kononnya dari ezzati kpd zetty. last2 jadi zett je.. sampai sekarang melekat nama tu. Umur? rahsia la~Asal dari Shah Alam. Masih lagi belajar dalam Degree pure biology (harapan dapat tamatkan pengajian ni dgn cemerlang).. Pernah belajar di SKS Seksyen 20(Shah Alam), SMK Seksyen 9 (Shah Alam), MRSM Kubang Pasu, Kedah (sekejap je..dalam 3bulan),dan akhirnya ke MRSM Pengkalan Hulu,Perak dan menyambung pengajian ke Asasi Sains UiTM Puncak Alam. Jadi, sape2 yang pernah ke sekolah sama dgn aku,feel free to say hi guys! hehehe...
  
    Anak pertama dari 5orang adik beradik(4girls n 1 boy) menjadikan aku seorang yg AGAK garang jugak la. tapi pd masa yg sama boleh have fun dgn adik2 yg sgt sporting melayan kepala gile aku ni..Dilahirkan di Hospital Tengku Ampuan Rahimah,Klang pada 3 April 19##.Ibu orang Selangor and ayah org Kedah, Sg.Petani tapi aku langsung xreti ckp kedah. Lidah ni dah keras dgn slang shah alam.Seorang yang sgt fanatik dgn warna Merah..sanggup menghabiskan masa berjam-jam dpn internet tp kurang buat mcm tu pd buku.Sering kena insomnia akibat suka tidur lambat..(tahun 2012 ni azam cuba jaga time tido..) Suka window shopping dari bershopping. Lebih rela habiskan duit kpd makanan dr beli beg n kasut. Sbb tu sampai skrg x kurus2 lagi..Mantain gemuk.(kene kuruskan badan..take note!)

    Urmmm... korang nk tau pasal ape lagi nih? Aku pun xtau nak ckp ape.so, ini entry pertama aku di blog ini..Kalo ade ape2 teguran or pertanyaan, feel free utk tinggalkan pesanan...saya tak janji yg saya akan rajin update blog tapi sy akan cube..(tibe2 tukar aku kpd saya..) ok, thats all utk hari ni... Assalammualaikum..bye!

~ zett