Running man~~
30 Mei 2012, Rabu
Assalammualaikum..

       Hari ni saya membuat sesuatu yang takkan saya percaya seumur hidup!!! saya tengok running man! wargh~~~ Korea bukan lah minat saya. Dulu, orang asyik sebut Running man, Running man.. Saya buat muka toya n dek je.. Tak berminat langsung nak tau! So, selepas tengok the legendary Running man, syok gak layan cerita ni..*ini satu kemajuan..heheh ....Untuk lebih style lagi, adik lelaki yang perkenalkan.. hohoho.. *selama ni lelaki yang saya kenal semua tak suka korea.. Out of 100 guys, satu je yang saya kenal fanatik pada korea.. well, agak megejutkan kerana adik laki ni dulu asyik ejek laki korea gay tapi end up die yang download Running man sampai episod 30.. ha! hambek ko. addicted terus!

    So, my favourite is Jong kook laa.. heheh.. yang paling kuat and paling 'SPARTA'!!! hahahaha.. terkejut den bila part die muncul masa game hide and seek...ok, dah lewat ni.. Esok, nak sambung Running man with my beloved brother n sister.. heheh..*I'm also become addicted tapi belum sampai fanatik lagi okeh!

~Selamat malam Running man~